8.03.2012

Hello from Europe!










Hello from Europe my darling babies! After a crazy few days in England, I have made it to Poland, and am finally able to create a post! I am so excited to share with you all of my new clothes and accessories from this trip, which just started by the way. So my outfit, this was my first day in Poland, home sweet home Sheraton, in Sopot. I've trying a brown hue these days, instead of my traditional black, and I feel it is really complimenting. I pulled this outfit together based on comfort, and femininity. I wore my new sheet blouse, and Zara trousers. To complete it, my new DeeZee loafers, which I love all too much right now and wear them all the time! 

Witam z Europy kochani! Po kilku dniach w Anglii, doleciałam do Polski i jestem w końcu w stanie aby utworzyć wpis! Jestem tak podekscytowana, aby podzielić się z wami wszystkimi moimi nowymi ubraniami i akcesoriami z tej podróży, (która dopiero się zaczęła, tak naprawdę). To był mój pierwszy dzień w Polsce, w moim lovely "Sheraton" w Sopocie. Więc na temat stroju, od jakiegos czasu, zamiast nosić czarne odcieni, postanowiłem spróbować brązy. Dobrałam ten zestaw na podstawie wygody i kobiecości. Ubrałam się w nowe koszulę i spodnie Zara. Aby stroj uzupełnic ubrałam moje nowe loafers DeeZee, które kocham i chcę nosić cały czas!

Top / Koszula - Atmosphere

Pants / Spodnie - Zara

Shoes / Buty - DeeZee

Hair Accessory / Aksesoria do Wlosow - H&M